trött

Usch... så trött jag är idag! Känns väldigt tråkigt i o m att det är riktigt fint väder idag. Skulle vilja gå ut o gå, men jag gick till affären förut o blev helt slut av det.. Känns som om jag håller på att bli förkyld men att det inte vill bryta ut riktigt... Jobbigt är det.

Idag jobbar Anders. Innan han började så skjutsade han sin vän S till tåget. S kom till oss i tisdagskväll. Har varit trevligt att ha honom här. En snäll kille!
Är lite avundsjuk på honom.. Han ska åka till Thailand och plugga och åker om tre veckor tror jag att det var. Kommer hem i april har jag för mig om.. Fatta så skönt! Att bara få åka iväg så.. :-)
Eller nu skulle jag ju inte vilja det.. Har alldeles för mycket som håller mig kvar på hemmaplan, men om min livssituation hade sett annorlunda ut hade jag säkert försökt lura med en kompis på en sån sak.. Gud va kul det skulle varit... Ja, ja.. det är ingen ide att gråta över spilld mjölk.. hehe.. jag klagar inte på hur jag har det nu heller direkt.. :-) Är ju världens lyckligaste!

Nej, lägga mig i soffan en stund, sen är det snart dags o fixa middag o gå o duscha så Anders o jag kan få tid ikväll att bara mysa.. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Du en sån resa ska jag nog spara till. Men jag tror inte jag är någon backpacker :p men USA ska jag till i en månad och då ska jag resa runt. sen tar jag Thiland som smekmånad när jag gift mig i en månad då ska vi besöka flera länder:p vill ha sommar nu och boka resa till Turkiet... åhhh, att pojken inte kan bestämma sig någon gång :p hehe

2007-09-13 @ 20:41:21
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0