tråkig dag

image9
bilden är hämtat på google


Tänkte att jag skulle skriva av mig lite.. finns risk för att de här inlägget blir rörigt o långt.. så tycker du det är jobbigt? Hoppa vidare direkt.. Detta inlägg är inget för dig då..

Ja, ja.. nu har jag sagt det.. Nu kan jag fortsätta...
Egentligen blir de här lite dumt för jag kan inte skriva ut vad sakerna handlar om riktigt, eftersom jag har en del nära o kära som läser min blogg.. Eller nära o kära vet jag inte om jag kan kalla dom, eller en del av dom kanske.

Det känns som de e lite mycke just nu.. Idag bara satte jag mig här hemma o grät. Kunde egentligen inte säga varför. Eller jag har väl mina små aningar om vad de kan handla om, men inte helt klart..

Var o lämnade in mina nycklar till min lägenhet idag. Kändes lite konstigt. Nu har jag verkligen inte min lägenhet kvar. Jag bor verkligen i Motala..O de känns väl bra, men jag känner ju ingen direkt här så de blir lite ensamt när Anders jobbar. Har ju ingen kompis här i Motala jag kan ringa o be komma över på en fika direkt..
Så det blir att jag sitter hemma eller går ut o går.. Men de kan lätt bli lite tjatigt.. :-/
Absolut inte min mening att sitta o gnälla, men de känns som om jag behöver det idag..

Känns som jag sitter här för mig själv o har tråkigt o är helt bortglömd av alla...
Fattar inte att en del kan vara så självupptagna o bara tro att jag ska höra av mig jämt.. Det funkar inte så.. Har bestämt mig för att nu ska jag verkligem försöka behandla andra som dom behandlar mig... ska inte vara nån som e rolig att höra av sig till enbart när de passar dom.. Orkar inte me det... Dom kan gott ha att jag inte hör av mig på ett tag då, o så kan dom sitta o undra var jag tagit vägen..

Nej, nu ska jag inte vara så barnslig.. Men idag är en sån dag, jag är verkligen trött på allt o alla..
Önskar jag skulle kunna gå o gömma mig o komma fram när allt är lite roligare o människor börjar tänka på lite mer än bara sig själva..

Hmm... Fan, när jag är på sånt här humör så går det ut över alla, även de som inte förtjänar det.. Förlåt för det.. Inte min mening, men blir bara så ledsen på allt ibland..

Nej, nu ska jag titta lite mer på tv.. Sen blir det att sova skapligt idag tror jag.. Är fruktansvärt trött..

Ta hand om era nära o kära och ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: emma

Tråkigt att du känner så. Hoppas inte jag är en sån. För jag hör iallafall av mig till dig. Men kan inte bara komma över påen fik så där :p hehe lite svårt kanske.. sen kan jag tänka mig vad du tänkte på. Kanske goick det lite för fort fram där i svängarna?

2007-09-14 @ 23:37:40
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

det är ju en extra bonus att ha mig för dig själv än att behöva slåss med alla andra. Själv klart kommer en uppdatering från en bakis emma imorgon. Nu ska jag in i duscha ;) ha det mysigt ikväll gumman.


Puss puss.


PS: Tråkigt att du bor så långt bort. DS

2007-09-15 @ 14:57:23
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Det lät super mysigt. Jag sitter och väntar på att folket ska komma till oss. Någon måste hjälpa mig att tupera mitt hår ska vara lite mer sexig i håret idag tänkte jag. Hade tänkt löshår men orkar inte, så jobbigt :p hehe.. Men får vli någon annan gång. Ska ni se på för bio?

2007-09-15 @ 17:35:52
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0