Tisdag

Ja idag är det alltså tisdag.. vad dagarna går fort. Förstår inte det, görr ju inget speciellt. Men, men.. dom gör de i alla fall.. :-)
Men idag är ingen bra dag. Vaknade o mådde inte bra, tog en tablett o tvinga mig själv att somna om.. Sen har jag mått lite halvtaskigt hela dan.. Inget roligt alls.
O sen är det ju inte direkt jätteroligt att Anders åker imorrn... Han börjar verkligen klockan sex imorgon bitti o kommer inte hem förrän på fredag kväll vid tolv eller nått... Roligt eller kanske inte.. Hmm...
Nej, nu ska jag tänka positivt.. Skönt att vara lite för sig själv.. så får jag tänka.. hehe..

Nej, nu ska jag läsa bloggar o kolla runt lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0