Regn..

Usch, va tråkigt det är när det regnar ute! Eller just nu är det de.. Kan tycka att det är lite mysigt på kvällarna o få sitta inne med tända ljus så smattrar regnet på rutorna.. Det kan vara mysigt, men inte nu!!
Vad ska jag hitta på när det regnar.. I o m att jag inte känner nån direkt här i Motala så brukar jag ju gå ut o gå när det blir för trist att sitta inne, o när jag inte har något att göra. Men när det regnar så är det inte så lockande att gå ut o gå..

Så det blev myskläder idag.. :-)
Kommer väl få byta om snart när Anders kommer.. För då ska han säkert komma på att vi ska till affären eller nått sånt.. :-/
Ja, så kan det vara..

Jag fick min fruksallad igår.. Men glass till... *mums*

Nej, nu ska jag nog kolla lite på teorin igen..

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: emma

du kan väll gå i myskläder ute stumpan eller?

2007-09-18 @ 20:17:20
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0