mums o smask

                                                                            
 
Åt ett uppskuret äpple från äppleträdet som står utanför precis nyss.. snacka om gott! Vill egentligen ha ett till.. Men de börjar bli fula, så jag orkar inte leta fram ett till...

Idag är det fint väder ute.. Kanske skulle fråga Anders om han vill ut o gå en sväng sen när han slutat jobba, men det förutsätter ju att jag ska må lite bättre snart. Orkar inte om jag ska må såhär.. Orkar egentligen inte sitta här just nu heller. men jag ska sitta lite med teorin tänkte jag.. :-)
Ska ju försöka ta det där körtkortet inom en snar framtid.. :-)

Hmm.. Jag vill ha mer äpple!!!
Ska säga till Anders att jag vill ha fruksallad ikväll.. mumsigt!
Han ville ju ha fiskpinnar till kvällen så då kan väl jag få lite fruksallad som efterrätt.. :-)
Eller det vet jag att jag får.. Han är så snäll min lilla sambo..  Älskar honom nått otroligt mycke, o de är väl tur de.. hehe

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Jag låg länge i morse.. mådde pyton så det var skönt.. Sen väckte Anders mig o gjorde frukost.. Gulligt av honom att han tar hand om mig när jag mår dålig..
Sen har jag diskat, bäddat och satt igång en maskin tvätt..Så nu ska jag väl snart hänga upp den. Tror att den borde vara klar snart..
Nej, nu ska jag prata lite med Emma på msn..

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0