Längtar.. :-)



Ikväll ska jag få ugnspankaka.. *mums* Längtar redan.. Anders gör så jäkla god ungspankaka.. *slurp*
Imorse var han som vanligt gullig o gav mig frukost på sängen. Men jag mådde inget bra då, så efter ett tag så bad jag om skorpor istället.. Så då fick jag det.. :-) Med smör och ost.



Det enda som fattades var nyponsoppan, men den var slut. Kanske ska köpa ny idag.. hmm.. Det är ju så gott. Har även druckit fruktsoppa ett par dagar. Det är också riktigt gott.. :-)

Nej, nu ska jag inte sitta här o prata om mat bara..
Nu ska jag o Anders ut till hans bror med son. Ska vakta den lilla under tiden som J är ute med båten en sväng..

Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: emma

så gott med ugnspannkaka. mumsigt värre :)

2007-09-20 @ 21:01:37
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0