Hemma igen

Ja, nu var man hemma från familjedagen som var hur roligt som helst!
Älskar verkligen min familj vissa dagar. :-)
O dom små trollen är ju bara för goa.. Känner att jag verkligen verkligen saknat dom.. :-)
Finns inte mycke som kan slå när dom tittar på en o säger jag älskar dig! Då smälter man verkligen.. hehe..
Mmm.. så kan det vara.. :-)

Nu sitter jag o pratar med Emma i telen så detta inlägg tar en himla tid att skriva.. De gör inget. Det får ta den tid den tar.. :-)

Annars händer de inte så mycke idag, Anders jobbar ju i dag o inatt så jag är ensam. Fast just nu känns de helt okej faktiskt.. :-) Är helt okej att vara ensam när man är trött... Kan göra precis vad man vill, när man vill..

Ikväll blir det varma mackor.. *mums*

Nej, nu ska jag prata klart med Emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0