Han har åkt..

Ja, imorse lämnade han lägenheten för att åka på semster med sin brukare. Min kära sambo... Hur ska detta gå o vara ifrån honom i flera dagar.. Har vi otur träffas vi ju inte förrän på lördag.. :-(
hmm.. tur att jag har lite saker jag ska göra.. idag ska jag nämligen till min kära syster yster med familj.. Så mysigt så..
Imorrn ska förmodligen mamma komma in hit till Motala en sväng.. Ska också bli mysigt...
O på fredag ska jag ju först gå o färga håret!! Jippie, kanske jag inte behöver se ut som ett troll längre.. hehe.. O efter jag lyxat med att gå till lilla Emma så ska jag gå o jobba.. Så de blir ju en del pyssel på dagarna.
Tur de. skulle varit jobbigt o bara sitta här o glo..
Men, men.. Så är de..
Hmm... Vill att min syster ska ringa nu o säga att dom kommer för att hämta mig nu på stört.. Skulle varit gött... Skönt att det inte kommer dröja allt för länge till i alla fall...
Nu ska jag leka lite med Betty.. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

tror du ska överleva de här dagarna. det är nyttigt att vara ifrån varandra petra. olof och jag kanske ska vara ifrån varandra imorgn kväll:p tycker det är onödig att komma hem tio på kvällen sen gå upp klockan sju på morgonen :p hehe.

2007-09-26 @ 20:36:42
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0