Grey's anatomy

Japp, de e vad som ska tittas på snart.. :-)
Om jag inte somnar ifrån de.. hehe.. är lätt hänt. Har varit sjukt trött idag. Fattar inte det.. Ja, ja.. det kan väl vara så antar jag..

Åhh.. jag satt o tänkte förut.. O kom på att jag egenligen är väldigt lycklig. Jag har en underbar sambo o livet ler mot mig just nu, det enda som fattas är ett fast jobb o mina vänner lite närmare.. :-)
Ja, ska bli så underbart att flytta in i vår trea, då kommer allt klarna för lite fler personer om vad som händer i mitt liv just nu..

En del personer vill jag skicka ett brev till o trycka upp det i deras ansikten, att ha! Titta att jag överlever utan er! Mitt liv går vidare!
O vissa vill jag skydda.... Nej. nog pratat! Nu är det tv som gäller!

Kommentarer
Postat av: emma

Men ni flyttar ju snart :) en månad kvar och
några veckor. det kommer säga pang så är ni där :) sen säger det pang ännu en gång. då är ni lyckliga vid den andra pangen. det vet jag :)

2007-09-19 @ 22:36:17
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0