God natt

Nu är det dags att krypa till kojs.. ska bli skönt att få lägga sig o sträcka ut den gamla kroppen lite.. hehe..
Imorrn ska jag bli fin i håret tänkte jag.. Ska bli roligt.. Lilla Emma är de som ska fixa nu igen.. hehe.. men den här gången blir det bara att klippa topparna o färga lite.. inte så stor ändring som det blev sist.. :-)
Efter att jag blivit fin, som jag vet att jag kommer bli, så ska jag luncha med mamma. Sen blir det att jobba lite. Sen skjutsar min kära pappa hem mig. Han är så snäll så. Det fanns ju ingen buss som passa att åka hem med. O imorrn vill jag verkligen hem!
Anders kommer ju hem imorrn natt, så jag längtar inte lite tills dess.. Blir att ta en dusch o fräsha till sig ordentligt tills han kommer hem. Han har ju för skjutton varit borta i flera dagar nu! *snyft* Men om jag känner mig så kommer jag väl ha somnat tills han kommer så blir de bara att säga hej o sen sova vidare.. Så kan de gå..

Men nu ska jag som sagt gå o lägga  mig..
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0