Fredagskväll

Jaha då var det fredagskväll. Denna dagen har handlat mest om att slöa.. Skönt har det varit! Tills jag för ca en timma sen fick för mig att jag skulle gå ut o gå. Det var riktigt skönt, men lite blött.. :-/ Jäkla regn.. Kunde de inte varit uppehåll medans jag var ute i alla fall..
Ja, ja.. så kan det vara.. Anders är i affären o handlar lite, o när han kommer hem har jag lovat att laga till maten.
Det blir pommes med något kött o sallad ikväll.. Gott ska det bli!
Sen när vi ätit ska jag ha minispa för mig själv.. :-) Ikväll blir de långdusch med skrubb o insmörjning på hög nivå.. :-)
Ska bli så skönt så.. :-)

Ha en bra fredagskväll där ute, för de ska jag ha! :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Du svara inte när jag ringde. den dagen du får tid och har ork att prata kan du ju ringa mig.

2007-09-21 @ 20:47:20
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Sluta ha mobilen på ljudlös din tönt :p mohaha.r ing imorgon olof ska vara så jälva piss tråkig och plugga hela dagen:p han är en
PISSRÅTTA som du och jag så vackert säger. :p hehe
puss å kram

2007-09-22 @ 00:12:19
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0