ensam inatt igen

Ja, de var ju mysigt att få ha Anders brevid mig en natt.. Men inte i natt o inte imorrn natt.. sen tror jag inte att han jobbar natt på ett tag.. Eller inte dom närmsta nätterna efter i alla fall..  Men jag kan ju säga att jag inte skulle haft nått emot att ha honom här ikväll.. är en jobbig kväll, o inget roligt att vara ensam då... :-(
Men, men.. det är så de kan vara.. Jag har ju Betty, men hon är inte så social just nu... Eller har inte varit så rolig hela dagen.. Först har hon haft ryck o lekt massor, o bara anfallit mig.. hehe.. Galen är vad hon är.. o sen har hon bara sovit.. Mmm.. inte lätt o vara liten.

Idag har jag verkligen mått kasst..blä.. Men, men... det blir lite bättre när jag får i mig lite mat, men de e inte så lätt att fixa mat när man mår illa.. De e ju då Anders brukar fixa de åt mig.. Men de kan han ju inte när han jobbar..
Ja, så är de i alla fall...
Jag har även varit en ensam o övergiven liten människa idag.. Fattar inte hur självupptagna människor kan vara ibland.. Just idag känns det som att de enda som brytt sig om ifall jag lever eller inte är Anders o lilla Emma.. O de e jag väldigt glad för.. Tur att jag har dom i alla fall.. :-)

Nej, nu blir de att krypa ner o kolla film o tycka mer synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0