en underbar dag

Idag känns de som en underbar dag!
Jag känner mig lycklig o lugn. Mår bra helt enkelt.. :-)
Har pratat med min syster precis.. o de e ju alltid lika trevligt..
ja, idag.. jag har slängt i en hög tvätt i maskinen, så de blir att hänga den sen. Jag har bäddat o diskat, så nu finns inte så mycke mer att göra innan min älskade sambo kommer hem, eller jo, kanske borde försöka fixa nån lunch innan det med, eftersom han äter på jobbet idag.
Längtar tills han kommer hem. Då ska vi ut på äventyr.. Hehe.. Det ni, de kan ni fundera på ett tag vad de e vi ska hitta på..

Ja, så är det med det.. Nu ska jag kolla runt lite, o sen ska jag som sagt leta upp något till lunch..
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0