en dag på landet.. :-)

Idag har jag tillbringat större delen av dagen på landet hos min syster med man o små troll.. Dom är goa dom..
Dom kom o hämta mig tillsist förut o sen åkte vi till Maxi o handlade lite, sen åkte vi till Ubbes. Tänkte att jag skulle köpa nått gott o fika på när vi kom hem, men allt som dom hade som såg riktigt gott ut var de nötter i eller på.. Så de gick ju inte, bara att åka vidare. Från Ubbes körde jag, med hela familjen i.. hehe.. Lillprinsen somnade så gott, medans lillsessan satt o tjuttrade som vanligt..
Sen körde jag från skänninge till Mjölby o hämta mamma.. Hon skulle låna M lilla låda, så de blev till att köra familjebil hem till Motala ikväll. Den är lite läskigare att köra tycker jag. Den är så stor..
Men, men.. De gick ju. Så de har blivit en hel fel körande idag.. Kul..
Nu ska jag lägga mig o kolla på tv tänkte jag, innan de e dags att slå igen de blå!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0