Då var det kvällen då..

Undrar om man skulle krypa ner o se nån film.. hmm.. nja, finns nog ingen jag vill se direkt.
Sover ju ensam i natt o då vet jag ju att jag har svårt att somna. Men ska verkligen försöka. Har ju lite o styra med imorrn så det blir att gå upp tidigt.. hmm.. inget roligt alls kan jag tala om! Hatar ju att gå upp tidigt! Men, men.. Så får de bli, får väl ta en powernap efter lunch om det behövs.. :-)

Ja, som sagt, imorrn blir det lite att styra med.. Fattar inte att tiden går så fort ibland, o ibland känns det som den segar sig fram iuf. men nu ett tag så har tiden gått snabbt, men det är skönt det! Vill att det ska vara typ i mitten på november. Då sitter vi i våran efterlängtade trea o allt har fallit på plats.. :-)

Ja, nej, nu blir de nog sängen!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0