Jobbat

Idag har jag jobbat.. bara ett kort pass, men det var lite tröttsamt ändå..
Tur att jag har så bra människor o jobba med som gör det hela mycket roligare när jag känner mig trött och gnällig..
Nu är jag hemma hos mamma. Ska sova här i natt. Anders jobbar natt så jag kan lika gärna sova här som att åka hem o sätta mig ensam.
Så just för tillfället har jag mammas lilla yrväder till hund i knät.. så mysigt så.. :-)

Nej, usch.. vad jag är trött ikväll.. Ska nog gå o krypa ner..ganska snart i alla fall..
Måste ju ringa o säga god natt till min kära make först.. hehe.. känns riktigt bra att kalla honom det.. :-)

Nej. nu har jag inte tid med det här längre!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0