Funderingar

Jag har allvarliga funderingar på att lägga ner denna bloggen..
Kanske ska starta upp en ny där man är mer anonym.. hmm.. jag vet inte.. vet bara att jag är lite trött på denna.. Känns som att jag inte vågar skriva nått för att jag har en del vänner och några i min familj som läser.. O allt kanske jag inte vill att dom ska veta.. Men om jag har en annonym så vet ju ingen att det är just jag.. hmm.. tål att tänkas på.. i så fall så skriver jag att jag slutar, så ingen behöver försöka komma in på min blogg i onödan..

Nej, nu ska jag gosa med Betty tror jag.. hon verkar kel sugen så.. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

starta en blogg anonymt om du känner för det. man är ju som sagt mer privat.

2007-10-23 @ 22:03:08
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0