Födelsedag

Till mig själv!!

Jaha.. då fyller man alltså 23 idag.. Känns inget speciellt.. Tycker ju inte särskilt mycket om att fylla år.
O nej, det är inte tidig åldersnojja, jag har känt såhär många år nu.. Men, men.. som tur är det ju bara en dag per år. :-)
Snart kommer Anders mamma och ska fika lite, och lite senare idag kommer mina föräldrar syster yster med familj och Anders bror+son. Så då blir det fullt hus här hemma.. hehe.. mysigt.. :-)

Men nått mysigt har jag gjort idag i alla fall. Blev så lugn så..
Så det så!
Nej, nu ska jag umgås lite med mannen..
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

vad har du gjort?

2007-10-19 @ 19:14:48
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0