uppdatering

Ja, kom på att det var ett tag sen jag skrev nått här så tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite..
Det har varit mycket på sista tiden.. Har flyttat och nu har jag legat sjuk ett tag.
Fattar inte hur mycket saker man har egentligen. Men det märks när man flyttar kan jag lova.
Det är en jäkla tur att det är en trea vi har, för det skulle aldrig få plats i en mindre.
Det är bara synd nu att vi inte  får besök så ofta som jag skulle vilja. Nu när man har lite plats och kan sitta som normala människor så är det ingen som behagar komma.. Eller nej, så ska jag väl inte säga.. Det är ju några som varit här, men lånt ifrån alla.. Men men.. det kanske kommer.. har ju inte bott här så länge än.. :-)

Annars så tycker jag allt att livet knallar på.. Sakta men säkert.. Tycker att tiden går väldigt sakta för tillfället.. men det finns ju sina förklaringar till. Ja, ni som vet förstår ju säkert vad jag menar o ni andra behöver inte bekymra er om det.. hehe..

Anders jobbar idag, men slutar vid nio så då kommer han hem.. Funderar på att ta ett bad när han kommer hem.. O se om han kanske vill sitta o prata med mig under tiden, så mycigt när han gör det.. :-)
Jag ligger där i ett varmt bad och han sitter på golvet bredvid o dricker kaffe eller nått.. så mysigt så..
Ja, så kan det vara.. Men jag vet inte om det blir så förresten.. han kanske skulle se nån fotboll ikväll.. ehh.. jag vet inte.. När han börjar prata fotboll stänger jag av för det mesta.. hehe..

Usch, jag hoppas att jag mår bättre imorrn och att det är fint väder då så att jag kan gå ut och gå.. Blir galen av att bara sitta här.. O inte har jag ork till nått..
Diskade förut och efter det fick jag lägga mig en stund, för att jag var helt slut.. av att diska... jag menar så jobbigt är det inte.. Jävla förkylning!
Nej, nu blir det att läsa lite bloggar o sen slöa framför tv:n igen..
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0