tråkigt

Fattar inte att jag sa att jag ville vara med i det här försöket med att ha en personlig coch på arbetsförmedlingen som ringer minst en gång i veckan..
Fan jag gillar verkligen inte att prata i telefon med folk jag inte känner.. Tycker det känns krystat och jag vet aldrig vad jag ska säga.. hmm.. tur att det är slut snart.. är bara nästa vecka med.. Sen är det klart.. :-)

Anders är o tränar nu.. Vilket är tur.. För är det nått jag avskyr ännu mer än att prata med folk jag inte känner i telefon så är det när nån annan ska stå o lyssna på mig när jag pratar med nån jag inte känner..
Men som sagt, idag slapp jag det..

Innan min coch (hehe) ringde så hann jag med att diska.. Har varit så slöa i typ en o en halv dag o inte orkat diska, så det var lite att ta tag i.. Men nu är det gjort.. Kanske skulle ta fram dammsugaren också.. Eller nej, det orkar jag inte för tillfället..
Ska snart gå o kolla vad vi behöver köpa för adventsljusstakar, eller vi kanske har till alla rum.. Eller nej, minst en kommer vi nog behöva köpa.. Men det gör inget.. Det är bara mysigt..
Sen ska vi handla mat också, o sen ska vi hem o inte gå ut mer är tanken..
Vi har tänkt att vi ska ha en riktig myskväll.. Med bad, tända ljus och soft musik.. *kärlek*
Ska se om jag inte kan flirta till mig lite massage ikväll med.. Jag menar, det är väl det minsta jag kan begära när jag är gravid o väntar VÅRAT barn! Eller hur?

Nej, nu ska jag nog ringa o klaga av mig till mamma!

Vill sända en liten tanke till Emma idag med... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, ja dom kan vara lite jobbiga

2007-11-30 @ 11:04:19
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0