Mammas födelsedag!

Idag fyller min kära lilla mamma år. Det har firats av mig och Anders genom att åka dit med en present (sminkask) och att bjuda ut henne på lunch.. Blev mat på kinesen.. friterad kyckling med ris och sötsur sås.. så gott så.. Men fick ont i magen sen när vi kom hem.. hmm.. Inget bra, det har dock gått över lite som tur är!
Ja, sen var det i alla fall dags för oss att åka hem igen.. Anders jobbar i natt så han var ju tvungen o hinna hem o käka kvällsmat o grejja lite innan jobbet.. :-)

Ikväll blev det korv med bröd till middag.. Dock gick det inte hem vare sig hos Anders eller mig.. Så jag åt bara korvbröden.. hehe..

Usch... känner att jag saknar mina små vänner.. Måste se till att träffa dom snart igen.. Det är ju inte alltid så lätt att hitta tider som ska passa båda, eller alla eller hur man ska säga.. :-)

Nej, nu ska jag prata med min lilla födelsedagsmamma..

Grattis igen lilla mamma! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0