Lördagskväll

Ja det är alltså lördagskväll nu.. o man sitter här själv.. Anders jobbar och jag känner att jag inte riktigt orkar med så mycket.. Får ju hit min systers småttingar imorrn bitti vid halv sju.. hmm.. Jobbigt kommer det bli att gå upp o ta hand om dom.. men, men.. så kan det vara ibland.. :-)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har stickat lite på min halsduk, dammsugit, diskat och så har jag lagat mat och ätit nyss. Det blec snitzel med potatiskroketter och grönpepparsås till.. *mums*
Men lite trött börjar jag allt bli på det. Det är en typisk maträtt som vi tar till när inte fantasin vill samarbeta i det här hemmet.

Imorrn ska som sagt min systers småttingar vara här, sen ska vi gå på kalas.. :-) Anders brorson fyller 4 år idag så honom ska vi fira imorrn.. Ska allt bli trevligt.

Nej, nu ska jag kolla runt lite o sen slänga mig i soffan o kolla lite på tv innan det är dags för att hoppa i säng..

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0