julklappshandel

Nu har vi hittat julklappar till de flesta som har förtjänat att få det.. Bara några få kvar. Känns så himla skönt att vara ute i så god tid!
Idag har Anders och jag som sagt varit i Linköping.
Det inhandlades vinterskor till både Anders och mig och jag fick ett par tofflor också.. Fick ju dom på köpet eftersom vi handlade på sko punkten! Riktigt smart det där ibland! hehe

Ikväll ska Anders skämma bort mig har han lovat.. Jag ska få ta ett bad (dock kanske jag inte får ta det själv.. ev. skulle han bada med mig..) Sen har han lovat att jag ska få massage! Snacka om lyxigt.. Älskar när han skämmer bort mig på det sättet. Man känner sig riktigt älskad när han kommer med såna förslag!

Det enda jag ska göra ikväll är att laga mat. Blir något med fläskfile. Till det ska vi ha ris och sallad. Gott gotti gott gott.. hehe

Nej, kanske skulle gå o kolla vad Anders säger om att hoppa i badet ganska så snart.. Är lite frusen efter shoppingen idag.. :-/

Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0