Irriterande dag!

Usch.. idag har mitt humör verkligen svängt.. Ena stunden har det inte varit några problem. Jag har varit glad och allmänt nöjd med livet. Andra stunden så har jag varit irriterad och kännt det som om jag ska börja gråta vilken sekund som helst..
Fattar inte vad det är med mig.. Eller jo.. Det är säkert på grund av graviditeten.. Det är ju en del hormoner som rör runt i mig...
Men så kan det vara..

Nu står Anders i duschen o jag tänkte ta ett litet bad sen.. Får hoppas bara att han inte stannar i duschen allt för länge, vill ju inte bada för sent. Men fram till tio bryr jag mig inte. Efter det kan jag börja tänka mig lite för när det gäller sånt.. :-)

Har kollat lite på idol idag med. Det är fan inte bra denna omgång.. Den enda som jag har en riktigt bra sångröst och inte är helt konstig är kanske Andreas.. Men inte ens han har så mycket att komma med om man jämför med föregånde omgångar..
Fattar inte att standarden har sjunkit så dant..
Är ju nästan så jag känner för att stänga av tv:n när det har hållt på i några minuter.. O ja, jag vet.. Det är frivilligt att se det, det är ju faktiskt bara att byta kanal om man inte vill se det. Men på nått sätt så är det bara så att jag ska se det. Av gammal tradition eller nått.. hehe

Nej, nu ska jag fasen sparka ut Anders ur duschen.. Jag vill in där nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0