Hemma igen!

Jaha, då har man varit i Ullared igen.. Gud vad folk blir galna när dom är där.. Fattar inte.. Tror dom att sakerna tar slut om de inte knuffar sig fram o kör på folk med sina jäkla kundvagnar o håller på?? Ehh, idag var det inte så roligt.. O inte hittade vi så mycket.. Blev lite neutrala bas kläder till pyret, underkläder, en köksklocka, julklappar till tre av dom som vi ska köpa till, lite julsaker (men inte hälften av vad jag ville få tag i) ja.. o annars kanske det var något litet kraffs.. Så som sagt. Inte världens roligaste tripp.
Men jag har sovit ovanligt lite i bilen i alla fall, vilket jag tror Anders uppskatta då han var dödstrött men var ju tvungen att köra då jag inte har något körkort.. hehe

Imorrn ska vi förmodligen in till Linköping o kolla runt lite efter julklappar där o se om vi kan hitta något. Känns som om det skulle vara skönt o ha det mesta klart.. Eftersom vi kanske inte kommer ha så mycket tid till det i slutet av denna månad om det blir som jag vill, vilket det förmpdligen blir! hihi

Nu ska jag o Anders slänga oss i sängen o kolla på en film o kanske sova en stund. Ska ju skjutsa hem min syster ikväll/natt också.. Hon ska ju på nån personalgrej i parken här i Motala, o hennes man kan ju inte hämta henne då deras barn ligger hemma o sover vid den tiden.. Så då får vi vara så snälla o ställa upp o skjutsa hem! Men det gör vi så gärna.. Det händer ju inte speciellt ofta direkt.. :-P

Nej, nu blir det inte mer svammel från min sida. inte just nu i alla fall!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0