God middag!

Jaha, då har man varit på stan med mamma idag då.. Det gick så fort allt så det blev ingen heldag direkt..
Fanns inget roligt..
Men jag har fixat internetbank nu.. hehe
Sen blev det vitaminer till både mig o Anders. Till mig blev det Mitt val kvinna, och till Anders Aco vitamineral familj.
Sen blev det lite smink köp på hennes.
Det blev en foundation, ett puder, en concealer, en maskara och en kajalpenna.. Ja, och en ny puderborste förståss.. Så nu kan jag se lite vettig ut igen.. hehe

Ikväll ska jag nog bara mysa med Anders.. Känns som det var evigheter sen som vi kunde sitta här ihop på kvällen utan några avbrott.
Sen blir det väl att lägga sig tidigt med tanke på att vi förmodligen ska åka till ullared imorrn och då åker vi tidigt..
Usch, blir trött bara jag tänker på det.. Men det ska handlas julklappar osv.. så jag hoppas det kommer gå bra!
Nu ska jag läsa lite bloggar och se om någon skrivit nått roligt..
Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0