*gäsp*

Vad skönt det skulle vara om jag fick sova i natt.. Men det kommer säkert inte ske.. Även att jag känner mig lite trött nu så kommer jag säkert inte kunna sova när det verkligen gäller..
Fattar inte vad det är med mig.. Spelar ingen roll hur trött jag är, jag kan ändå inte sova..
O det har jag ju verkligen inte haft problem med sedan jag blev gravid.. Men nu så ska jag ha det i alla fall..
Ja, ja.. nu ska jag inte klaga..
Imorrn så kommer mamma hit till Motala så ska vi gå lite på stan.. Ska bli mysigt. Länge sen vi umgicks nu, så nu är det verkligen dags!
Imorrn ska det inhandlas smink, vitaminer och så ska jag till banken för att skaffa internetbank.. Har kommit på att det är smidigt att ha det.. :-)
Lilla jag.. kommer på det år efter alla andra.. hehe
Ja, så är det..

Anders kollar på fotboll.. Jag sitter här.. Har allmänt tråkigt.. Vill sova, men är inte tillräckligt trött för det..
Vad ska man hitta på.. Får kolla runt lite på nätet o se om jag hittar nått roligt..
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0