Dagen i dag..

Dagen har gått fort idag.

När jag pratat klart med min AF tant så åkte Anders för att hjälpa sin pappa med en sak. Efter en stund ringde min mobil och det var Anders som sa: Klä på dig så kommer vi o hämtar dig. Vi ska käka lunch med pappa.. Okej tänkte jag och slet på mig lite vettiga kläder.. Gick i mys innan.. hehe.. :-)
Men i alla fall. Vi hamnade på en kina restaurang.. Gott som bara den. Dock var mycket av det goda slut när vi kom. (tog buffen). Jag är ju ganska så kräsen nu sen jag blev gravid så det är inte det lättaste att äta ute med mig nu för tiden..
Men jag hittade lite som passade i alla fall..
Sen åkte vi hem.. Anders fixade med datorn.. (bytte ljudkort) så nu funkar den igen! *jippie*
Sen såg vi en film.. eller vi såg halva.. hehe..
O nu sitter jag här.. Anders ligger i badet.. Han mådde lite halvkrassligt o så¨jobbar han ju i natt.. Inget roiligt för honom stackarn..

Ja, så kan det vara..
Ikväll ska jag se den där dokumentären på 4:an som handlade om den lilla flickan som hade hjärtfel..
Kan nog vara riktigt intressant. Kommer säkert sitta o tjuta för mig själv, men det gör inget.. Jag är van vid det.. hehe

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0