Tufft

Inatt är det riktigt tufft att hålla sig vaken.. Ögonen bara faller ihop hela tiden.. Så nu tänkte jag att nej, jag måste göra nått annat än o sitta där i fåtöjlen så jag hamnade här..
Kan inte säga annat än att tack gode gud för att det är sista natten nu... Så jag får vara ledig några nätter..
Mmm... hungrig börjar jag bli också... Ska kanske gå o äta min lilla yoghurt snart..
Usch, röksugen är jag också.. Rökte min sista cigg vid halv tio förut... Har alltså inte rökt på fem timmar.. Vilket inte låter så speciellt mycket men det är det för mig.. Speciellt när jag jobbar.. Brukar ju gå ut o röka när jag känner att jag börjar bli för trött.. o när jag går mellan ställena som jag för tillfället jobbar på så röker jag också.. Har ju blivit en liten nattvandrare när jag jobbar... hehe... Men nu ska jag alltså inte röka mer.. Det kommer bli svårt, men jag har nog en liten chans att klara det iaf..
Har ju ingen direkt inpå mig som röker nu.. Alla har slutat.. Dom är duktiga dom o nu tänkte jag att jag också kunde bli en av dom... :-)
Ja, så är det... Men jag tycker lite synd om Anders... Han kommer få hantera mitt humör ett tag framåt, o det känns inte så roligt... Men han vet ju varför jag kan vara på konstigt humör och jag får försöka o inte låta det gå ut över honom...
Nej, nu ska jag gå o smaska i mig min yoghurt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0