Sjuk

Ja, då sitter man här och är sjuk... eller vuk som min systers lilla plutt skulle säga... Usch, nu kom jag på hur mycket jag saknar dom.. Det är verkligen ett bra tag sen jag träffade dom. Får se till att ha tid o åka och hälsa på dom snart..
Ja, men jag är i alla fall sjuk just nu... Känns ganska okej för tillfället. Har tagit panodil och precis ätit så nu är hostan och snörvlet värst...
Tråkigt som bara den är det..
Men jag ska ju i alla fall få träffa Anders lite idag.. Ska bli skönt... Han är så himla gullig mot mig när jag inte mår bra... Eller det är han ju annars med, men lite extra när jag är sjuk. :-)
Ja, nej... nu ska jag vila igen... jobbigt och sitta här... Kanske skriver lite till senare.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig petra :) jag hade "feber" :p eller lite feber hade jag nog :p

2007-05-31 @ 20:26:00
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0