Jobbar

Ja, nu sitter man här på jobbet igen då... Känns ganska okej, men skulle hellre velat ligga hemma brevid Anders o mysa.. Men man kan inte alltid få som man vill... :-)

Imorrn kommer bli en super bra dag! Först ska jag självklart sova. Men för en gång skull tänker jag inte stänga av mobilen när jag sover. Det beror på att jag väntar på att min bror ska ringa o tala om att jag blivit faster igen... Dom ska nämligen sätta igång hans fru i morgon... Så då får man äntligen veta vad det är för liten krabat som gömt sig där inne.. Har en liten känsla av att det blir en liten tjejja men jag ska ju inte säga något säkert.. Men dom har ju en liten kille på två år sen innan så det skulle ju passa med en lite tjej den här gången då... Men blir självklart lika glad för vad det än visar sig vara för nått.. så länge h*n mår bra så är man ju glad..
Sen ska jag ju få umgås med Anders en stund med.. Längtar...

Nej, nu ska jag jobba vidare.. Hoppas att ni sover gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0