Jobbar och står i!

Eller det kanske är att ta i :-)  Men jag jobbar i alla fall.. Men det är sista natten sen är jag ledig i tre nätter.. Skönt ska det bli kan jag tala om.
Ja, vad ska man säga om livet en natt som denna.. Mitt försök att sluta röka gick åt pipan.. Blev helt knäpp. Gick inte att prata med mig knappt och jag började tjuta i både tid och otid. Så igår fick det vara nog. Kände att jag inte kunde utsätta stackars J för mitt humör när vi skulle jobba ihop i två nätter..
Men jag ska nog göra ett försök snart igen. Men jag har tänkt att jag ska försöka ta hjälp av nikotin tuggumi då och se om det kanske är lättare. Nu när jag försökte så hade jag ju ingen hjälp från något sådant. Så jag tänkte som så att det kanske var en för stor omställning för kroppen att helt bli utan nikotin bara så plötsligt.. Ähh. jag vet inte, men jag tänkte att det kanske kunde vara så i alla fall..
Ja, så är det med det..
På söndag är det morsdag! Det får man inte glömma bort.. Vad ska man hitta på till sin lilla mamma..? Blommor är ju självklart, men nått mer... hmmm... min syster hade ju redan köpt en present så jag kan ju inte direkt få nån hjälp av henne då.. Men, men... Kanske kan få med Anders att gå lite i affärer på lördag.. hmm.. Det älskar ju han att göra.. he he..
Gud vad jag kom på att jag saknar honom nu!
o så får jag inte träffa honom förrän på lördag! :-(
Men morgondagen kommer nog att gå fort. Jag ska ju handla med mamma och sen ska vi ha en myskväll bara hon och jag. Det var länge sen vi hade det. Laga någon god mat och eventuellt dricka lite vin.
Mysigt ska det bli i alla fall!  Känner att jag inte haft så mycket tid för min lilla mamma.. Så det är bra att vi får en hel dag för oss själva. :-)
Jag har träffat min brors nyaste tillskott i familjen också. Det blev ju en liten Isac. Han var SÅÅÅÅÅÅÅÅ söt!
Svårt att fatta att det är det lilla pyret som legat där inne i hennes mage.. he he...
Ja, så kan det vara..
Nej, nu ska jag gå o prata lite med J!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0