Faster... igen.. :-)

Ja, då har man blivit faster igen då... Känns riktigt bra.. Det blev en lite pojke så jag hade fel. Men vad  gör det? Absolut ingenting... Längtar bara tills jag får träffa den lilla krabaten! Han var ju lite större än pojken som dom har sen innan var när han föddes, men han föddes ju mer för tidigt än det nyaste tillskottet.. Konstigt det känns att inte kunna skriva något namn på den lilla, men när jag pratade med min bror ca 40 minuter efter att det lilla underverket var fött så hade dom inte helt bestämt sig för något namn. Så det märks vad han ska heta. :-)
Ja, så kan det vara...
Jag jobbar i natt med som man kanske förstår eftersom jag skriver såhär dags.. Visst att jag är en kvällsmänniska men inte riktigt så mycke.. :-)
Men nu har jag bara en natt kvar efter den här sen är jag ledig några nätter iaf.. :-)
Ja, vad ska man mer skriva om... Har fått träffa Anders en stund idag.. Var mysigt.. Behövde nog det för att orka med det här... Jobbigt med tre nätter i rad när man inte har så lätt för att sova när man måste... :-(
Nej, nu ska jag gå o jobba vidare... dvs titta på tv... he he
Sov gott där ute! Det tänker jag göra om ca 6 timmar! (nedräkningen har börjat... he he)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0