Eurovision song contest

Ja, det står på här i bakgrunden... är inte så där jättetaggad på att se det.. Men, men.. Det får stå på iaf.. Just nu är det Spanien... inte speciellt bra låt.. men inte världens dåligaste heller.. Ja, vad ska man säga om Sveriges bidrag.. Den är väl helt okej, men har den nån chans där? Tveksamt kan jag tro, men man ska ju aldrig vara säker.. Man har ju blivigt förvånad förut av vad som gått hem hos folk.. :-)
Det återstår och se vad som händer. Men jag blir lite förvånad om jag orkar hålla mig vaken tills det är slut.. Eller så känner jag just nu.. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara vaken tills Anders slutar jobba.. Och han kommer väl hem vid tre tiden eller nått sånt.. Sist jag var här när han jobbade så somnade jag till typ en kvart innan han kom hem och vaknade självklart när han kom. Men det gör ju inget. Tycker det är mysigt att ligga o prata lite med honom innan jag somnar.. :-)
Usch... Förstår inte varför jag ska bli på så konstigt humör när han ska iväg o jobba.. Eller jag blir inte det när han ska jobba som personlig assistent men när han ska jobba som bartender blir jag det. Vet verkligen inte varför. Jag vet inte om jag kan säga att jag är svartsjuk. Det är kanske fel ord.. och jag vet ju att jag inte har något att oroa mig för, han skulle aldrig göra nått dumt på det sättet. Men å andra sidan. Man ska aldrig vara säker.. Det finns ju andra som sagt precis samma sak om deras respektive och sen fått reda på både det ena och det andra. Så man jag ju aldrig vara säker som sagt var. Men jag tror verkligen inte att han skulle göra något sånt..
Ja, ja.. nog ältat om det..
Kanske skriver mer sen... just nu ska jag lyssna klart på Finlands bidrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0