dålig dag!!

Eller man kan väl kanske säga att jag har den andra dåliga dagen i rad... Känner bara för att låsa in mig o inte prata med någon... eller så är det inte hela tiden.. Men det kommer i perioder hela dagarna.. Usch...
Nu sitter jag här ensam o väntar på att Anders ska sluta jobba.. Men det dröjer ju ett tag till... Han slutar ju kl sju tror jag att det var..
Ja, så är det med det...
Nej, jag ska ut o röka.. Se om det hjälper mitt humör lite kanske..
Ingen ide att sitta här o skriva egentligen.. kommer bara gnälla över allt iaf....

Kommentarer
Postat av: emma

kanske var därför du hade telefonen på ljudlös? :p hehe

2007-05-10 @ 07:39:59
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0