Väntar och väntar

Just nu sitter jag och väntar på att min mamma ska bli klar på Vårdcentralen så att hon kan komma och hämta mig. Jag är kvar hos Anders och han jobbar så det finns inte sådär jätte mycke o hitta på.

Känns verkligen inget roligt att jag ska jobba hela helgen. Anders och jag kommer inte hinna träffas något. Och sen när jag är ledig massor nästa vecka då jobbar han massor!! Pissigt är vad det är!!
Men vi får ju en mini semester ihop några dagar i veckan efter det... :-)

Nej, ska ut och röka.. Har inget intressant att skriva om just nu.. Är på tråkhumör i det här roliga väder.. Pissigt..

Välkommen hem lilla Emma förresten! Hoppas att du haft det bra men skönt att du är hemma igen!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0