sova

Ja, det är det jag ska försöka med nu alltså... och hur lätt är det när det är såhär varmt??
Kommer inte kunna somna.. Det är jobbigt att bara ligga i sängen.. men, men.. Får lägga mig o försöka snart igen.

Anders och jag har ätit burkskinka och färskpotatis idag.. Det var riktigt gott faktiskt!
Så ska vi äta jordgubbar och glass sen.. *MUMS*
Kanske skulle gå och förbereda jordgubbarna snart.. Hmm..

Just nu håller Anders på att måla på altan.. Hans bror var här igår och hjälpte honom bygga ett tak över en del av altanen..  Dom är så duktiga så... :-)
Anders brors son var också här igår.. Han är så söt! En världsgo liten kille!  :-)

Ja, så är det.. Nej, jag måste verkligen snart sova. Ska ju orka jobba inatt. Men nu är det sista natten. Känner att jag inte ska ta några fler nätter på ett tag nu. Känner att min kropp måste få återhämta sig lite.
Och så går jag ju på mitt sommarschema på midsommarafton och då är det ju lite skönt att få vara lite ledig innan dess. För sen blir det att jobba hela sommaren.
Men Anders och jag har lite planerat inför sommaren. Redan i början på Juli ska vi och hälsa på min syster med familj när dom är på semester.. Var var det dom skulle nu då.. hmm... Mellbystrand.. Kan det stämma? Mmm... kanske..
Det kan vi göra tack vare att Emma kunde byta två pass med mig... Tack pluttan!

Nej, nu blir det nog sängen igen!

Ha det bra i värmen!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0