SOL!!

Idag är det ju så fint väder så det är inte klokt!! :-) Efter att Anders och jag gått till stan och ätit lunch och sen gått tillbaka så la vi oss på hans altan i bara underkläder och solade lite.. Det var väldigt skönt, men man blev väldigt väldigt varm och efter ett litet tag även ganska rastlös. Jag brukar ju inte ligga sådär. Brukar mest sola när jag är och badar och då går man ju i och svalkar av sig emellanåt... Men skönt var det i alla fall.

Nu är Anders och jobbar. Men han jobbar bara till nio i kväll, och jag ska snart fixa i ordning mig för att gå och möta Emmapå stan. Ska bli roligt o träffa henne. Det är ju ett tag sen. Men det är ju roligt att vi kommer hinna att jobba ihop ett litet pass innan hon ska åka o ha det skönt.. :-)

Hmm.... känns som att det svider lite på min näsa.. Kanske har bränt mig lite.. Kanske inte var så smart att lägga sig mitt i solen mitt på dan... he he... Men, men... man vet aldrig när jag får tillfälle nästa gång att få lite sol på mig.. :-(

Nej, dags att klä på mig lite vettiga kläder och se hur jag ser ut i håret efter den lilla solstunden.. :-)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0