Snart...

Nu är jag inne på min näst sista natt... Bara imorrn natt kvar! Är så himla skönt!! Eller jag har ju natten mellan måndag och tisdag också.. Tog den extra med då ska jag ju vara på Lejonet och det känns inte riktigt lika jobbigt.. :-)
Märkte idag att jobba natt på sommaren är nog inget för mig. Jag var verkligen jättetrött på dan och skulle lätt kunna somna om det inte vore för värmen. Slummrade till men vaknade direkt av att det var för varmt, så jag är glad att jag ska jobba dagtid i sommar. Men det har sina nackdelar det med. Tex. att gå och dra rullstol i en uppförsbacke i typ 25-30 grader är inte heller det mysigaste som finns... Men, men... vad gör man inte för att dom ska få komma ut lite.. :-)

Vad jag är trött på att gå och hosta nu! Tycker att det borde lugna ner sig snart, men inte då.. Jag bara hostar och hostar.. Men det är som min kära syster sa idag.. Jag kan vara förkyld i ett par veckor, sen går jag och hostar i ytterligare ett par veckor.. Har nog alltid varit sån.. Men nångång ska det väl bli bättre!

Jag ska förhoppningsvis kunna träffa stora syster yster en stund imorrn.. Och övriga i hennes familj så klart. Mannen o dom små huliganerna.. :-)
Det är ju ett tag sen.. :-(
Skulle egentligen målat staketet hos dom imorrn när jag vaknat, men dom skulle bort så vi skjuter upp måleriet ett tag. Men jag hoppas verkligen att dom kommer hem skapligt så att jag hinner träffa dom lite.. Saknar dom nått otroligt mycket!

Och självklart saknar jag mitt hjärta i dag med... Fattar inte det... Vi har ju träffats ett par dagar nu och jag åkte hem idag, men ändå så saknar jag honom som om vi inte skulle träffats på flera veckor. Har aldrig känt såhär... Han betyder verkligen så otroligt mycket för mig! Love U!

Nej, nu kallar jobbet..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0