Sista natten!

Fattar inte att det är slut nu! Det är fruktansvärt skönt!! Känns knappt jobbigt att jag ska jobba lite på lördag för tillfället.. Men det kan jag ju säga nu.. Inte lika lätt att säga det imorrn kanske. Men det är ju bara sex timmar det gäller och det ska jag väl klara av?!?!?!
Förutom att jag ska jobba lite på lördag så har alltså jag och Anders tre hela dagar ihop!! Förstå det?? Känns som att de e länge sen vi hade det.. :-)

Ja.. Så vad har man gjort i dag då.. Jo, först så sov jag ju självklart en stund efter jobbet, men när klockan var typ två så kunde jag inte ligga kvar där, det var alldeles för varmt... Och sen tyckte ju inte Emma att jag skulle sova då.. ;-)
Så klockan tre gick jag ner till gästisparken och satt vid ån och åt sallad med Emma, sen följde jag med henne till frissan... Hon blev så fin så.. Nästan så man blev lite sugen o klippa av sig håret. Men ska nog inte göra det...
Sen åt vi glass.. *MUMS*
Ja, sen kom min syster och hämtade mig. Så tillbringade jag kvällen hos dom. Det var riktigt mysigt! Ska försöka åka dit på lördag om min kära syster är ledig.. Men det är hon ju säkert inte.. :-(
Sen när jag skulle till jobbet så övingskörde jag. Det gick väl helt okej, men det är fortfarande lite läskigt. Och jag tycker inte om att ha bilar bakom mig. Men det ska väl bli bättre ju mer jag kör antar jag.

Nej, orkar inte skriva mer.. Kanske kommer mer i morgon..
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma

du håret är super fint nu :) tittar förbi imorgon vid tio :) vi ska åka till Lkpg vid halv elva :) så de får
hämta upp mig på jobbet :)

2007-06-08 @ 07:54:14
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Petra kan du köra? Det var värst. Du känner att du behöver ha kortet nu för P fått det eller? :p hehe.. Men du jag trivs som fisken ivattnet med mitt nya hår :)

2007-06-08 @ 07:57:52
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0