Saknig...

Usch, vad jag saknar Anders. Han var hos mig en stund idag, men det hjälper inte. Vill va med honom nu!! Men han ligger hemma hos sig och sover, och jag sitter på jobbet... :-(
Men nått som är skönt är att efter den här natten så har jag bara natten mellan onsdag och torsda och sen torsdag-fredag, sen är nätterna slut! Skönt som bara den... Ska bli så skönt att kunna ha ett normalt liv igen..
Det är inte roligt att jobba natt... Visst jag har mått mycket bättre nu när jag jobbat natt än jag gjorde sist när J var på semester, men ändå... Känner mig väldigt osocial. Som idag till exempel. Anders kom väl vid halv tre till mig, så då gick vi en promenad och sa hej till min kära mamma och pappa som var på kolonin och spelade boule... Sen gick vi hem till mig igen... Jag ställde mig och diskade och sen så sov vi ca en timma.. Sen var han tvungen och åka hem för han skulle hinna till affären och jag var ju dessutom tvungen och fixa lite inför jobbet... Så det känns inte som att vi hann o umgås nått speciellt... :-(
Men som sagt efter i natt är det bara två nätter kvar..
Sen ska det väl bli lättare att fixa till så man kan träffa nära och kära..
Ja, så är det...
Min förkylning börjar sakta men säkert bli bättre.. Har ingen feber nu i alla fall, vilket är väldigt skönt.
Blir så känslig när jag har feber och gråter för allt och inget. Så ni kan ju tänka er hur jag betedde mig i onsdags när jag hade ca 39 graders feber och satt och kollade på GA... Usch... Grät verkligen som ett litet barn.. Bara satt och snyftade och tårarna sprutade. Mamma ringde mitt i allt och trodde att det hänt något.. Nej, sa jag. Jag kollar bara på GA.. Men lilla gumman, svarade mamma då... Du ska inte titta på sånt där när du är sjuk, det blir inget bra.. Så skrattade hon till... *snyft*
Men, men.. Så är det.. Jag är nog ganska så känslosam överhuvudtaget och det blir alltså mycket värre när jag är sjuk.. Jaha, nu har jag fått tala om hur synd det har varit om mig... ;-)
Nu kanske man skulle skriva om något roligare... Men vad skulle det vara.... Hmm... Anders och jag kollade igenom våra scheman i sommar och kom fram till att första veckan i augusti (tror jag det var) Så var både han och jag lediga fredag, lördag och söndag.. Så då ska vi hitta på något roligt har vi tänkt..
Nej, nu kanske man skulle jobba vidare.. Inte för att det finns sådär jättemycket och göra såhär dags, men kan ju i alla fall gå och titta lite till på tv.. :-)
Förresten..Har fortfarande inte hört något från chefen om min löneförhöjning.. Det borde han väl hunnit kolla upp, det kan väl inte ta så lång tid.. Eller? Han har ju haft en vecka på sig.. Ska jag ge honom lite mer tid? Eller kan jag ringa på till exempel tisdag och fråga vad han kommit fram till? Hmm.. tåls att tänka på..
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

vilket inlägg orka nu på morgoen:p läser sen och ko mmenterrare :) japp det är Pernilla och Christian :) hehe :) hoppas man få se tjejen och hålla och pussa på na innan vi åker iväg. ominte ska jag ändå våldgästa de :) ;) hehe..
bra att du är en trogen kund och vill klippa dig hos mig.
NU gör jag en ful sak:p och du vet vad det är men det är våran hemlighet :)

2007-06-04 @ 06:47:29
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0