Mätt och belåten!

Usch.. känns som om jag inte gjort annat än att äta sen igår kväll.. Det har jag ju såklart, men min mage känns överfull just nu... :-)

Igårkväll var jag och Anders ute och åt för att fira att vi varit tillsammans i ett halvår. image3

Vi hade bord bokat i hamnen vid 21.00.
Vi bestämde oss för att ta en promenad ner så att Anders också kunde ta något gott att dricka till maten..
Så vi beställde en melon o en annanas bacardi breezer först. Jag hade bara druckit melonen förut så jag tog annanasen då för o få smaka nått nytt.. :-) Riktigt god måste jag säga.
Det tog några minuter för oss att bestämma vad vi skulle äta men till slut blev det:

Förrätt
Mozarella tallrik (vi delade på en)

Varmrätt
Shishkebab (ursäkta om stavningen blev fel) med pommes o tsatsiki

Efterrätt
Två glasskulor i glas. En kula med smaken marängsviss och en kula med smaken bananasplitt


Kan säga att det var hur gått som helst!! :-)

Idag har jag och Anders varit i Gränna en sväng. Anders frågade när vi vaknade i morse om vi inte kunde åka dit.. O snäll som man är så svarade jag såklart att vi kan det.. :-)

Imorrn ska jag bli fin i håret.. :-) Emma ska klippa och färga... Ska se om vi inte kan ta en före och efter bild så kommer det in här sen...

Ja, ja... Nej, nu får det vara nog. Nu blir det kanske lite tv tittande. Allsång på skansen står på i bakgrunden.. :-)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är en riktigt livsnjutar eller ska man kanske säga att ni två är det? :p hehe.
Imorgon ska du bli fin i håret. Ingen kommer känna igen dig på stan imorgon iallafall inte bakifrån :)

2007-06-26 @ 22:18:40
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0