Lugn dag...

Idag har jag och Anders varit hos hans föräldrar och ätit middag. Anders mormor och morfar var där också. Första gången jag träffade dom. Men det gick så bra så. Tror jag i alla fall.. :-)
Vi var också en sväng och tvättade bilen, och Anders skvätte ner mig.. Aja bajja! ;-)

Efter det så har vi bara tagit det lugnt. Såg Hata Göteborg förut. Den var inte så där jättebra direkt men ändå lite kul att ha sett den.
Igår såg jag Shrek 3. En stor besvikelse! Inte alls lika bra som ettan och tvåan. Tyckte jag i alla fall. Men, men.. Nu har man sett den i alla fall.
Antar att jag och Anders ska se en skräckfilm ikväll. Lite mysigt ibland faktiskt.. :-)

Usch, på fredag börjar jag på sommarschemat.. Ska bli lite roligt, men samtidigt jobbigt. Men jobbar ju med folk som är roliga att jobba med så det ska nog gå bra.. :-)

Nej, nu ska jag pussa lite på Anders. Han håller på och rensar ogräs på altan.. Så duktigt så.. :-)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har haft det as bra. men du har ju inte svarat på några sms jag skickat dig. kommer slå dig en signal idag angående helgen om vi ska byta pass eller inte. kan säga i höst/vinter kommer en sista minuten utlandsresa tror jag :) fan vad jag älskar värmen och utlandet. så jälva tråkigt sverige är. inom 5 år måste jag bo utomlands :p i ett varmt land gärna något Grekisk eller Spanskt :) hehe:p
får snacka mer imorgon :)
kram emma

2007-06-21 @ 10:21:53
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0