Förlovad!!! :-)

Fattar inte att det är sant! Jag har verkligen förlovat mig idag!!
Anders och jag var ju och tittade på ringar för ett tag sen, men det var inte på riktigt allvar. Vi bara kollade för vi sa ju det att nån gång ska vi ju förlova oss och ville bara se vad det fanns för ringar, eftersom ingen av oss ville ha vanliga traditionella guldringar.
Men sen var det inget mer med det.
I morse bestämde vi att vi skulle åka till Omberg en sväng. Det är ju så himla mysigt där! Och vi gick upp på hjässan och när jag satte mig på en bänk så sa han: Du vet att jag älskar dig och att jag vill leva med dig... Ja, sa jag. Då frågade han: Vill du förlova dig med mig och tog fram ringar!
Fatta att jag blev glad! Visste verkligen inget att det skulle ske nu.
Jag hade ju mina aningar att han skulle göra en sån sak, men inte än!
Ja, som ni förstår så sa jag självklart att jag ville förlova mig med honom. Sen drack vi alkoholfri champange. Eftersom han körde och jag äter penicillin mot min urinvägsinfektion...
Men den är bättre nu i alla fall. Och lycklig är jag så jag håller på att spricka!!
Har den mest underbara pojkvän man kan önska sig!
Synd bara att Anders jobbar inatt, men vi får sova ihop imorrn... :-)

Nu ska jag umgås med min lilla mamma!
Ha det bra därute! För det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jag är så glad för din och Anders skull. Ni är verkligen värda att bli lyckliga.
Kramar från din lilla mamma

2007-06-18 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0