En härlig dag... hmm...

Det är även idag jättefint väder. Synd bara att man inte hunnit njuta av det. Jag jobbade mellan 9-15 och sen kom Anders och hämtade mig. Sen åt vi och nu är han iväg och jobbar. Så det enda jag skulle kunna göra för att njuta av det fina vädret skulle väl vara att gå ut och gå. Men det känner jag inte för. Har dessutom världens skoskav på flera ställen på mina stackars fötter så dom vill nog inte gå ut och gå dom heller.

Det ska bli så skönt i morgon. Både Anders och jag är lediga precis hela dagen! Det enda vi har inplanerat är att Anders bror med son ska komma hit. Men det är ju inte så speciellt ansträngande..

Nej,  nu vill jag inte sitta här mer..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0