Broarnas dagar.

Nu sitter jag hos min lilla mamma. Vi väntar på att hennes kompis ska komma. När han kommit ska vi åka ner till stan o kolla lite nu när det är broarnas dagar o allt i lilla Mjölby.

Anders och jag var med ett par kompisar till honom i Linköping igår.
Jag köpte två väskor, ett par vita skor med klack (klacken kanske är ca 7cm hög) och ett par flipflop tofflor.
Riktigt nöjd med dom köpen. Håller på o gå in klackskorna nu. Det är lite vinglingt att gå med så pass höga klackar när man inte är van, o så får jag ju lite ont i fötterna. Men jag ska gå in dom om det så blir min död.. :-)
Nej, kanske inte så allvarligt, men det får göra ont idag. Vill gå in dom så fort som möjligt.. Tycker att det är så snyggt med klackatr! Man får ju sååå mycket snyggare kroppshållning när man har lite klackar... :-)

Ja, ja... nog om det..

Jag åkte hem från Anders idag alltså.. Kändes inget roligt alls. Hade gärna varit hos honom hela dagen, men eftersom han jobbar mellan 19-02.30 typ och börjar 9.45 imorrn bitti o kör ett dygn då och jag börjar ju sju imorrn så fanns det inget annat alternativ än att åka hem idag.. :-(

Men vi ska träffas på söndag i alla fall.. :-) Skönt det!
Och sen är det ju bara några dagar tills vi har flera dagar i rad tillsammans.. JIPPIE!
Ska ju åka och hälsa på min syster och hennes familj när dom är på semester i Mellbystrand.. Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma bort lite... Inte känna massa press o tress från allt annat..

Ja, så är det.  Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska vi väl gå om nån timme eller så.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0