Trötter

Usch. vad trött jag är idag. Men det är nog helt i sin ordning. Somnade efter ett i natt, sen vaknade jag av att min systers lille plutteman stod o tittade på mig vid 07:50... Kul tänkte jag.. Kände att jag bara ville blunda och somna om, men det fick man ju inte för efter fem minuter kom den lilla pussgurkan med.. Och sen har dagen gått i ett.. Vi har målat lite fönster, varit ute massor i solen, lekt med dom små skitungarna, tränat dom små på att börja cykla på deras trehjulingar.. Vilket dom egentligen kan, men är enbart för lata för att sätta igång på allvar.. Eller som M sa angående gurkan... Hon är inte lat, hon är bara väldigt bekväm... hehe... :-)
Sen har jag färgat hårt idag med... Blev inte så stor skillnad, men det röda tonades ner i alla fall.
Sen har jag faktiskt tvättat M:s lilla låda... :-) Kände att jag kunde göra det eftersom hon är så snäll och övninskör med mig. Körde faktiskt från dom till Anders i Motala idag. Det gick faktiskt bra... Eller, visst.. Lite knussel är det ju ibland, men det gick förvånansvärt bra.. Trodde inte att jag skulle vara så lugn när jag körde genom stan, men det gick ju bra det med... :-)
Måste nog kolla upp lite bilskolor i Motala så att jag kan skriva in mig vad det lider..
Nej. nu blir det gos med Anders.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0