Trött

Varför sitter man uppe egentligen när man är så trött att ögona går i kors?? Fattar inte det. Nu när klockan är såhär mycket borde jag sova för länge sen. Ska ju jobba imorrn igen, börjar halv åtta.. Men det är sista dagen, sen är jag ju ledig i tre dagar. Blir till att börja med packning då... Ska ju faktiskt flytta snart... Det är ju inte så lång tid kvar nu.. :-) Längtar verkligen tills jag flyttar,även om det känns lite otäckt ibland... Men det är ju inte så konstigt.. Har ju faktiskt bott ensam i ett år, och man vänjer sig ju ganska snabbt vid det. Men jag märker ju nu att jag saknar Anders så fruktansvärt mycket när jag är hemma utan honom... ¨
Ja, ja... nu ska jag inte sitta o beklaga mig över allt..

Har varit på jättekonstigt humör idag. BLÄ säger jag bara... Fattar inte varför riktigt. Har varit trött, varit yr, mått illa till o från, haft huvudvärk o kännt mig allmänt konstig... :-( Plus att jag kännt mig lite småsur o inte haft nått tålamod med nånting...
Men alla har ju sämre dagar så det är väl inget att hänga upp sig på... Fast jag tyckte lite synd om Emma som fick stå ut med mig på jobbet idag... Även att det inte verkade som om hon brydde sig att jag var på tråkigt humör... O vi skrattade ju faktiskt lite emellanåt... hehe...

Nej, nu ska jag väl gå o lägga mig antar jag... Ska bara läsa lite bloggar först..
Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

jag märket verkligen att du var på dåligt humör igår. men kändes som alla hade en dålig dag igår. verkligen alla är super trött nu med jälva tandläkare som tvingar mig dit på morgonen. arg som ett bi:p men skönt att få det överstökat.

2007-07-19 @ 08:25:35
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0