Tisdag

Tisdag idag då... Anders är och tränar och jag sitter här... :-) Men snart kommer han nog hem... Sen jobbar han mellan halv fyra och sju och då blir det en tripp till Maxi för o köpa ny färg till mitt hår.. Får se vad det blir... Ljusare ska det bli i alla fall, men jag har inte riktigt bestämt mig hur ljust.

Ringde en man på förmiddagen till mig. Han och hans fru ville komma och kolla på min lägenhet... :-)
Får se vad som händer om dom vill ha den. Jag skulle ringa till honom sen så får vi se när det passar att dom kommer och kollar. Ska fråga om dom kan vara hos mig redan klockan 9 på fredag morgon. För sen ska jag och Anders eventuellt till min syster, så hon kan hjälpa mig med att färga håret.. Vill inte göra det själv, ifall det skulle bli fel då.. Inget roligt.. Men jag får se hur det går.. Pratade med henne nyss och hon kunde bara på fredag förmiddag.. Så vi får se...

Jaha... idag kommer det alltså inte hända så vidare mycket. Men det är skönt det med... Anders och jag skulle väl sätta oss o kolla runt lite vad det finns för lägenheter lediga... Vi behöver nog en större har vi kommit fram till. Plus att vi har kommit på att tar vi en större lägenhet så kan vi bo hur länge som helst i den. Bor vi kvar i hans etta så måste vi ju flytta så småningom. Vi har ju liksom tänkt att skaffa barn nån gång.. :-)

Nej, nu ska jag kolla runt lite på nätet... Skriver säkert sen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0