snart..

Snart får jag sluta... Ska bli så skönt... :-) Pratade med Anders nyss... Han sa att han drack öl o att han snart skulle hämta mig... hmm tänkte jag... vad tänker karl med... Ska han köra när han har druckit öl.. Men sen kom det fram att han drack visst EN LÄTTÖL!
Fy, sa jag då... inte lura mig så.... :-(
Men, men.. som sagt.. snart så slutar jag... vilket är väldigt tur! Har varit en seg dag! Usch... Men det har ändå varit lite skratt, som det brukar vara när jag jobbar med S... Vi brukar komma fram till hur konstiga killar är...
För det är dom ju faktiskt.. Men, men... Vi tycker ju om dom ändå.. :-)
Nej, om man skulle läsa lite bloggar kanske då... hmm... kanske Emma har skrivit nått kul... hehe...
Sov gott nu.. Kommer nog inte skriva mer idag... tror jag kommer ha annat att göra ikväll... hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0